Thursday, April 7

PERKHIDMATAN LRT & MONOREL BERMULA AWAL PADA AHAD @MyRapidKL


Bersempena dengan Nike We Run KL Marathon 2016  yang akan berlangsung pada hari Ahad ini, perkhidmatan LRT dan monorel Rapid KL akan bermula seawal jam 3.30 pagi dan tambang percuma dikenakan kepada perserta  dan petugas sehingga jam 6.00pagi.

"Dengan kekerapan masa menunggu 10 minit, semua perkhidmatan rel di bawah seliaan Rapid Rail Sdn Bhd merangkumi Monorel, LRT Laluan Kelana Jaya, Laluan Ampang, Laluan Sri Petaling serta stesen baru akan dibuka awal bagi semua stesen." Menurut jurucakap Rapid Rail Sdn Bhd, Lim Jin Aun.

Peserta dan petugas larian boleh menggunakan perkhidmatan parkir bertingkat milik Rapid KL secara percuma di Stesen LRT Gombak dan Ampang. Mereka harus perlu keluar sebelum jam 10.00 pagi.

"Kami berharap semua pihak amat akan menerima manfaat daripada acara ini. Kami menggalakkan peminat dan penyokong untuk menggunakan perkhidmatan tren kami untuk perjalanan yang lancar," Tambah Lim.

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share foto-foto baju, kain dan accessories, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive