Friday, July 3

ROSMAH MANSOR DIPAKAI KASUT..............?


Orang kita ni dah takde isu lebih penting nak ambik peduli.. isu air kat Selangor taknak pulak dia bincang.. isu longkang tersumbat punca denggi meningkat tak pulak staff Karangraf ni nak amik kisah.. isu pakai kasut lebih penting bagi dia.. hmmm..

Memandangkan video ni dah ramai yang tengok.. eloklah saya cerita skit..

Tersebutlah kisah, majlis berbuka puasa PM bersama Media di Kompleks Media Karangkraf (Little Kelantan kata boss Karangkraf).. berbuka, solat maghrib, isyak, terawih, moreh dan pulang..

Yang jadi isu bila orang yg rekod video ni kurang kasih sayang atau dia tak pernah pakaikan kasut untuk mak dia ke.. makcik dia ke.. nenek dia ke.. bagi yang biasa dan pernah pakaikan kasut untuk mak ini adalah suatu perkara yg biasa..

Kalau Isteri PM tu umur 25 tahun kena pakaikan kasut sebegitu boleh lah mu nak pelik.. ini umur dah 64 wehh.. lutut tak berapa nak kuat.. tak boleh nak tunduk..

Bersangka baik - bulan ramadhan setan semua dah kena ikat.. yg tak kena ikat tu nafsu, akal dan hati..

Sumber Rizal Mansor

Inilah yang sering menjadi bualan serta tomahan bagi memburukkan pemimpin negara sampai benda nie tersebar meluas di Media sosial. Yang tengok dan yang buat penilaian nescaya puasa korang hanya Allah aje menilai.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive