Sunday, October 12

JEJANTAS RUNTUH DI JOHOR. @PetrajayaMP @JKRjohor @bombaJBPM @KP_bombaJBPM


Runtuhan Bumbung Jejantas di Lebuhraya Perling-Pasir Gudang pada pukul 4.39 petang tadi. Runtuhan mengakibatkan kerosakan pada 2 buah kereta, sebuah lori dan sebuah motosikal. Mangsa seorang pemandu lori yang tersepit akibat runtuha berjaya dikeluarkan oleh anggota bomba. Mangsa telah diserahkan kepada pihak Ambulan untuk tindakan lanjut. Operasi berkenaan dilakukan oleh BBP Johor Bahru.


Sekalung tahniah kepada Anggota BOMBA dari BBP Johor Bahru kerana cepat memberikan bantuan pada mangsa yang terlibat. Ini adalah tugas dan amanah yang dipertanggungjawabkan pada pihak BOMBA. 

Berikut adalah keadaan terkini mengenai insiden yang berlaku dari JKR Johor. Maklumat lanjut bakal menyusul untuk kemudahan semua yang terlibat,  


MKP telah mendapatkan penjelasan dari JKR Johor mengenai kejadian petang tadi, MKP berterima kasih pada JKR Johor kerana pantas menjawab di laman mikro Twitter. Faktor Cuaca tidak dapat dielakkan oleh sesiapa kerana ianya bukan dibawah bidang kuasa kita. 




No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive