Sunday, September 14

APA KEJADAH SAMPAI JADI MACAM NIE.... #PRKPengkalanKubur


MKP agak kesian melihat telatah segelintir manusia dimuka bumi ini. Ingat dah lama lupus spesis macam nie.Namun ada jugak saki-baki yang ditinggalkan oleh Hitler versi Melayu untuk dinilai.....

Golongan manusia yang ditinggalkan oleh Hitler Versi Melayu ini mengaku pandai namun apabila diselidik dan dibongkar kebodohan mereka ini lebih kepada tenuk tahap cipan. Bercakap pandai mengenai Cywar namun kurang bijak.....?

Kalau nak menipu pun biarlah sampai orang pecaya pada penipuan yang korang buat tue.... Ini tidak dah terang-terang kantoi tapi masih menafikan.


Gambaq diatas menceritakan kebodohan serta dangkalnya ilmu yang dimiliki oleh Jentera Kempen PAS pada kali ini di Pengkalan Kubur kelantan. Korang sendiri edar cakera padat fitnah!!!!! tue lepas tue tuduh orang lain. 



Ini bukan bijak tapi terlajak laris...... Muka putih macam beruang tapi tangan hitam. Untuk makluman semua baju yang dipakai oleh mamat tue adalah Baju Royalti.Di Kelantan kumpulan mamat sengal terkenal dengan memperjuangkan Royalti minyak patut diberikan pada Kelantan.Tapi ade ke Royalti tue. 



Berbaju Merah tak semestinya UMNO. Nampak gayanya penulis harakah kantoi lagi. Takkan tak kenal kawan sendiri....

MKP Ayat Sempoi : Gambaq dua jejaka Hensom diatas tiada kena mengena ngan cerita ini                                                  #MohonTerasa #AkuYangTulis #KenapaKauYangPanas.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive